Ekim 02, 2010

saç,baş,kuaför

Her kadın gibi kuaföre giderim bende.Çok sık olmasada hiç değilse ayda bir yada iki kere giderim.Bu defa gerek yokken sadece keyfi üzere gittim.Saçlarım omuzlarıma değecek uzunlukta asimetrik bir kesime sahipti ve ben "kadına iyi gelen kuafördür" saptamasına dayanarak kuaföre gittim.Dışarıda süslü püslü gördüğünüz kadınların en rezil hallerini kuaförde görürsünüz.Makyajsız,saçlar dağınık,kaşlar uzamış vs..Çok sevdiğim Esat abimin kuaföründeyim.İçerisi kadına iyi gelen kokularla dolu..Boya kokusu,fön makinası kokusu,oje kokusu vs.Saçlarımı kestiricem dedim.Alışkın olduğu bir durum tabi.Ben sık sık saç kestiririm.Herzamanki model mi dedi.Hayır kısa.Ama nasıl kısa? İnternetten model arayışına girmemizin ardından.Saçlarım yıkamaya alındı ve mükemmel bir saç masajıda bunun hediyesiydi.Kuaför koltukları genelde rahattır fakat üzerimize takılan önlük birazdan mama yiyecek bebek havasıyla daraltır bizi.Saçlarım ıslakken iğrenç görünüyordum.Sonunda muhabbet başladı.Ailelerden,Müge Anlı'nın sabah programından,kaçırılan çocuklardan sohbet ederken cidden kafam dağılmıştı.Ne dert ne tasa..Gayet iyiydim.İşin sırrı bu işte.Biri sizinle ilgilenecek ve sohbet edecek.Sarfettiğiniz cümlelere değer verip dinleyecek.Aslında iyi gelen buydu.Saçıma rihanna modeli verme fikrini sunmuştu Esat abi.Okadar çılgın olmasın dedim.Şaşırdı çünkü manyak modeller benim olayımdı.Gayet alışılagelmiş kısa saç modeliyle ayna karşısında şekil verilmesini bekledim.
Aslında en sevdiğim an şudur; saç yapılmıştır ve o kuaförden çıkarken daha dik yürürsün ve salınırsın.Ben güzelim, ben güzelim diye.Komiktir.Çok sık öyle kadınlarla karşılaşır gülerim ama bende onlardanım.Arkadaşlarımın ve ailemin tepkisi olumlu.Yakıştığını söylüyorlar.Ama henüz ben dahil kimse alışamadı yeni saçıma..

Kuaföre gitmek candır.Sonrasını bilemem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder