Ekim 13, 2010

yazık be..

eveeeeet bir düzelip,bir bozulan psikolojimle kavga ediyorum. Tanrım ben neden normal bi insan değilim sorusunu soruyorum ..Çoğu insan etrafına iyi görünmek için rol yapar ya en basidi çok kötü bile olsa o gün, nasılsın sorusuna dillere pelesenk olmuş bir yanıtla iyiyim der. Ben iyi değilim..Çevremdeki kimse de umrumda değil.Nasılsın?? Kötüyüm. Ya bir de şu var.İyiyim diye cevap verince aa neden? demiyorlar da, kötüyüm deyince aa neden,diyorlar. Deliriyorum.Kötüyüm işte. Ayrıca ben kötü ruh halimi 3-5 cümleyle nasıl sana aktarabilirim? Buna neden ihtiyaç duyuyorum ayrıca? Ben hastayım ve bunu kabul ediyorum.Tedaviyi reddediyorum yalnızca. Hastalığım şu saçma nedenlerden kendimi depresyona sokuyorum ve çıkarıyorum.Bu. Ben halimden memnunken saçma insanlar neden bundan rahatsızlar yada yorum yapma hakkını onlara kim verdi?

Heyler heyi,vaylar vayı. (uykusuz'dan alıntıdır)


Bir şeyden de mutlu ol kadın. Yerleşti bu surat bana.Ruh halide yerleşti.Artık mutlu olsamda gösteremiyorum.Bir iki klişem var onlarla idare ediyorum.Hasta ruh. Bi farkettim geçen gün, oha beni seven kimse yok be dedim.Sonra bi daha farkettim.Var lan var dedim.Annem seviyo işte, arada çıldırtıyo beni işte seviyo dedim.E sevgilimde seviyo, o da çıldırtıyo arada sırada işte. Heh şimdi buldum.Benim hiç arkadaşım yok. öptüm hadi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder