Aralık 10, 2010

Edebi yazılar yazmak istedim çokca..Denedimde.Beceremedim kendimce.Kafiyeden de nefret ederim aslında,tamamen tesadüf.

Herkes ne kadar sıkıntılı çevremde. Bunların benim yansımalarım olduğunu biliyorum.Nerden biliyorum? "Tanrılar Okulu"ndan. Şu sıralar okuduğum bir kitap.

Kitapta dreamer'dan bahseder.Burda nasıl açıklarım bilemiyorum.Kitap kişisinin düşüne giren hem gerçek hem düş bir karakter.Gerçeği gösteren,hayatını düzenleme fırsatları veren bir olgu mu desem? Herkesin hayatında bir dreamer var aslında.Benim dreamer'ım kim acaba? Aslında bir kişi var aklımda ama tamamen ona odaklanmak istemiyorum.

Kitap, çevrende hoşuna giden gitmeyen ne varsa bunların kişinin yansıması olduğunu anlatır.Örnekse, bir bankaya gidiyorsun kredi başvurusuna,vermezler mi acaba?,ters biriyle mi karşılaşıcam? gibi sorularla gidersen bunlarla karşılaşacağını anlatır kitap.





Başta da bahsettiğim gibi, okadar çok olumsuz,umutsuz insanlarla çevriliyim ki..Tüm bunların benden kaynaklandığını düşünmeye başladım.Kitapla birlikte.

Belirtmek istediğim son anektod, Sertap Erener ve Demir Demirkan Tanrılar Okulu kurmaya karar vermişler.

P.S. / Henüz kitabın başlarındayım.Bitince yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder