Ocak 10, 2011

Evet sevgili dostlar diye giriş yazan insanlardan tiksindiğimi söylemişmiydim.Sevgili günlük,sevgili dostum vb. (ayrıcalıklı kişi ayhan sicimoğludur)
Şu sıralar Amy Winehouse'a taktım.(Rehab). Zaz'a olan düşkünlüğümle de bilinirim.( Les passants).
Dün akşam Özge ve Ufuk ile sinemaya gittik.Eyvah Eyvah'a. Evet ona.Gitmeme en büyük etken Çanakkale sevdamdır.Özlemim hafifler diye gittim filmden ağlayarak çıktım.İşte ben.
Son 4-5 aydır Çanakkale'de yaşayan bir arkadaş bana dediki:
 "nefret ediyorum burdan!!!!"   ???????
Güldüm önce.Çok değişeceksin.
Gerçekten bir şehri yaşamayı bilirseniz ki bu şehir Çanakkale ise; aşık olursunuz.Şehre.. Hayır abartmıyorum.Gidip deneyin.


Kordonda sabahlamadan,kayalıklarda şarabını içmeden rüzgarın etkisinde(ki çanakkale rüzgarı!!), pazar sabahı kahvaltı için Şakir'in yerinde yer kapmaca oynamadan,plajda güneşlenmeden(yine rüzgarla),kipaya yürüyerek gidip akşamına küfür etmeden,Yalı Han'ında biranı içmeden,Şişe'de günbatımını izlemeden Çanakkalemi suçlayamazsın küçük hanım.Sen o şehri yaşamayı bilmiyorsun.
Mis gibi kokusu gelir burnuma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder