Ekim 29, 2010

görün istedim.

İnternette ufak tefek bir şeyler araştırırken bir dolu güzel resim buldum.Aniden, bunları paylaşma isteğiyle, bu cümleleri yazıyorum.Resimleri görünce de mesleğime olan aşkım depreşti.Nasıl özledim okulda geçirdiğim günleri..Bu konuya girmemeli!!!Depresif bir yazı olmasın.Tek derdim bu güzel resimleri paylaşmak.

İlki, solda görmüş olduğunuz şahane resim.Kime ait olduğunu bilmiyorum ancak çok hoşuma gittiği kesin.Eserin orjinalini bulup evimin duvarında yer etmesini isterdim.Kime ait olduğunu bilemememi cahilliğime verin...










Bu da şahane ikinci eserdir.Burada eseri yorumlamayacağım elbette.Ne haddime..Sanat tarihçi kimliğim var bunu kullanabilirim.Ahkam kesmek istemiyorum.Bir ürünün sanatsal değeri karşısındakinde uyandırdığı duyguyla doğru orantılı değil midir?













Bu defa oryantalist bir resim.Ne kadar da gerçekçi bakarmısınız?? Detaylara hayran kaldım , ne kadarda ince ayrıntılar var. Halı motifleri.. ahhh..












Son paylaşımım da sağdadır. Farklı öyle değil mi? Klasik değil..
















Herneyse sevgili okur, gör istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder