Şubat 21, 2011

yeni başladım.

Bir süredir oyuncu Ezgi Mola'nın facebooktaki sayfasını takip ediyorum.Orada bazı komik tiplemelerden oluşmuş videolarını yayınlıyor.Onlarıda bir programla yapıyor.Eli yüzü kayık tipler ama oldukça komik.Bende bu programı nerden bulabilirim diye düşündüm ve Mustafa'ya danıştım.Hemen buldu programı ve indirdim,kurdum.Artık Ezgi Mola idim.Daha doğrusu onun tiplemelerinden Nazlı,Necla,Selvi olmuştum.Gülmekten kendimi alamadığım için zar zor birkaç video çektim.Derken fotoğraflar ve bunların yakın çevremle paylaşımı..Üzerimde büyük baskı var şuan.Kiminle konuşsam bunları yayınla diyor.Fakat ben meşhur olmak isteyen birkaç aptal gibi abuk sabuk videolar paylaşmak istemiyorum.Hele ki daha önce meşhur biri tarafından denenmiş bir projeyse..Şimdi tek düşündüğüm yeni karakterler yaratmak ve onları konuşturmak.Karakter konuşturmak ne kadar zormuş.İzlediğin filmde sana gayet normal gelen konuşmaları yazan adamları düşündümde..Helal olsun vallahi.Cidden zor bir iş. Denemeye devam edeceğim.Bu videoları hangi platformda açık ederim bilmiyorum şimdilik.Yayınladığım zaman mutlaka duyuracağım.Öpüldünüz.

1 yorum:

  1. bende merak ediyorum hangi program olduğunu denemeyi de çok isterim sakıncası yoksa programın adını verebilir misin?

    YanıtlaSil