Haziran 18, 2011

ibretlik.

Bir insan evladının sıkılması gün içinde bakkal teyzenin sorusuyla bile başlayabilir.Bakkal teyze de çok değişik bir tiptir.Hem bakkal hem teyze zor zor.Kendini normal sayıyor.Bakkal önemli karakterdir mahalle için.Eskiden çoktu bakkallar.Her köşe başında bakkal olurdu.Artık - ne artığı- uzun zamandır büfeler var hayatımızda.Benim büfeden anladığım bir,salonda duran evin gereksizlerini barındıran tv yi içine alan ev eşyasıdır.İki; tost, kaşar ekmek gibi ürünleri satan genelde satıcının (büfeci de desen olur) alkollü olduğu dükkandır.
Nereden geldik nereye gidiyoruz.
Teyze bana iş bulabildin mi dedi,umutsuzdu.Bulamadım dedim.Ben açıcam bi iş hepinizi alacam dedi.Sağol der gibi,kendime acıyarak gülümsedim.Çıktım.
Kendini bil,bozma.
Nispet yapmayı oldum olası sevmem.Yapana uyuz olurum.
Nefaset kelimesi hep bildiğim bir türlü kullanamadığım kelimeydi.Sağol feyyaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder