Temmuz 04, 2011

en yakın arkadaşım evleniyor!

Bu çok tuhaf bir duygu.Seviniyorsunuz,üzülüyorsunuz,kıskanıyorsunuz ve birsürü karışık duygu daha. Benim hayatımda varlığı asla son bulmayacak insandır o.Canımdır,sırdaşım,kardeşim,arkadaşım,herşeyim. Eminim harika bir gelin olacak.Şu sıralar çok stresli.Bir arkadaşın yapması gereken herşeyi yapamıyorum.Farklı şehirlerde yaşıyoruz.Birkaç gün önceden yanında olabileceğim sadece.Ona bir soru sordum "emin misin?" dedim.Bu ona yaptığım iyilik mi kötülük mü bilemedim.Sormalıydım.Gerekliydi.Cevabımı aldım ben.
Arkadaşımı kaybediyormuşum gibi geliyor.Eskisi gibi olamazmışız gibi geliyor.Hiç değilse ona sarılıp uyuyamayacağım yada sabahlara kadar dedikodu yapıp gülemeyeceğiz ve de içip ağlayamayacağız.Onun bir kocası var artık.
15 gün sonra yanına gidiyorum.Son hazırlıklarında yanında olacağım.Gelinliğini giydireceğim.Süsleyip eşine uğurlayacağım.Ablamda evlendi daha önce çok zordu.O olmadan ev bomboştu çok ağlamıştım.Ama arkadaş başka..Onu da kaybediyorum sanki..
Evlenmek çok zor bir karar.Peşin hükümlü olmak istemem ama çok zor sürekliliği özellikle.Bizim tanıştığımız ve okuduğumuz yerde yaşayacak o.Benim şehrimde..Orada..Kıskanmıyor değilim hani.Umarım benim şehrim ona uğur getirir.Dilerim hep mutlu olur.Hep gülümser gözleriyle birlikte..O bunu hakediyor.
Seni çok seviyorum canım arkadaşım.Hep mutlu ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder