Eylül 27, 2010

blues fest.

Vakit geldi.. Blues festivali bu sene 21. kere Türkiye'de gerçekleşecek.Afedersiniz, izninizle bir yihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu demek istiyorum. 1 Ekim-6 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek festival Adana, Ankara, Antalya, Balıkesir,Bursa,Çanakkale, Denizli, Diyarbakır,Edirne, Eskişehir, Erzurum, Gaziantep, Girne, Hatay, İstanbul, İzmir, Kayseri, Konya, Mersin, Trabzon illerini kapsıyor.
Görmüş olduğunuz resim 19. festivale aittir.Çanakkale'de katılmıştım.Tam anlamıyla mükemmeldi. John Lee Hooker Jr. ve Watermelon Slim'in performansları şahaneydi.Üç kız arkadaş gittik ve inanılmaz eğlendik.Yiyecek ve içecek servisi yapılmaktadır.Fakat söylemeden geçemeyeceğim kağıt bardakta sunulan bira, ki kendisi efes bira olduğunu sanıyor,başarısızdı!!
                                                              Jhon Lee Hooker Jr.

Bu şahane adam müthiş performansını sergilerken sahne önünde bulunan kız kardeşlerle fazlaca ilgilendi. Bu da magazin haberi olarak kayıtlara geçsin.

Alkol,müzik,eğlence,mutluluk,neşe ve daha nice duyguların birarada buluşmasıyla fotoğraflara yansıyan halimi ilginize sunmak isterim.

Ben eğlendim,katılan herkes eğlendi.Gece erken sona erdi.Sebebi bana kalırsa katılımcıların çoğunun öğrenci olması ve yurt girişlerinin kapanma saatine uyum sağlamak değildi elbette, katılımcıların çoğu duyma bozukluğu yaşamasın diye erkenden bitiriyorlar. Saçmalık! Her konserin sonu olduğu gibi bununda sonu var o da 00.00 dır.Bunda abartılacak birşey yok.Uzattım.Farkettim.

Gecenin sonunda kavga çıkması da ilginçti.Kavga kız sebebinden çıkmıştır.O kavga esnasında bizde fotoğraf çektiriyorduk.


Teşekkürler Efes,teşekkürler Kolin Hotel,teşekkürler Rezzan ve Ece.

Dilerim bu senede şahane bir festival olur.Katılmak için can atıyorum.Şiddetle tavsiye ediyorum.Bitiriyorum.Öpüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder