Eylül 26, 2010

neden kar küresi?

Bir blogun ismi önemlidir.İlk aşamadır.Zordur.Çocukluğumdan beri hayran olduğum bir nesnedir kar küresi.Eskiden bolca vardı ancak şuan yalnızca bir tane var. Noel babalı. 

Hayal dünyam her çocukta olduğu gibi genişti. Bende Noel babanın varlığına inanırdım.Büyüyünce hayatın Barbie bebeğin hayatı gibi olacağını düşünürdüm. Pikniğe gidildiğinde ailecek, ağaç diplerinde mantar arar altlarına bakardım şirinleri görebilmek için. Anneme ben uslu değilmiyim şirinleri göremiyorum derdim. Kendimi heidi ile kıyaslar onu kıskanırdım. Onun dedesiyle yediği beyaz ekmekleri evde göremeyince üzülürdüm. 

Kar küresinin içinde yaşayabileceğimi düşünürdüm hep.Onun korunaklı ve eğlenceli olduğunu da.. Kar yağması başlı başına muhteşemdi zaten.Kar kürelerinin içindeki o Amerikan filmlerinden çıkma çift katlı evlere hayran hayran bakardım. Ama mahallemizde o evlerden hiç yoktu.

Kar küresi aslında dünyaydı,hayattı,hayaldi ve bendim.

1 yorum:

  1. Yazınız çok güzel, tebrik ederim. Bizde şişme kar küresi üretiyoruz :) https://www.karkuresi.net adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil